Sensi Gray dla Arteta

Sensi Gray dla Arteta

ARTETA WYBRAŁA AGENCJĘ DO KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PR.

ZA OBSŁUGĘ ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE AGENCJA SENSI GRAY. 

Agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego firmy, odpowiada również za pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie podczas wydarzeń branżowych. Do kompetencji agencji należy także PR produktowy dla brandów: DayUp, DayUp Pearls, FruttiMuss oraz wchodzących na rynek nowości produktowych.

„Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z agencją Sensi Gray – prężną, działającą w duchu Lean, dynamiczną grupą entuzjastów, specjalistów PR... podobnych do nas samych. Nie bez znaczenia było także doświadczenie agencji we współpracy z markami wpisującymi się w trendy zdrowej żywności” – komentuje Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu w firmie Arteta.

Po stronie Sensi Gray za obsługę firmy Arteta, odpowiada dział Clean Label kierowany przez Iwonę Krześniak – Account Managera.

Arteta to producent żywności, który w swojej działalności koncentruje się na rozpowszechnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych. Marka DayUp oferuje produkty zgodne z większością światowych trendów w branży spożywczej, w duchu „czystej etykiety” tzn. bez dodatku cukru, bez sztucznych składników i ulepszaczy.

Wyboru agencji dokonano w drodze przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.